Cookies Policy

The website of the University of Cádiz uses its own and third-party cookies to carry out analysis of use and measurement of traffic, as well as to allow the correct functioning in social networks, and in this way to improve your browsing experience.

If you want to configure cookies, press the button Customize Cookies. You can also access the cookie settings at any time from the corresponding link in the footer.

For more information about cookies you can consult the Cookies policy from the website of the University of Cádiz.

Cookies customization

The website of the University of Cádiz uses its own and third-party cookies to carry out analysis of use and measurement of traffic, as well as to allow the correct functioning in social networks, and in this way to improve your browsing experience.

For more information about cookies you can consult the Cookies policy from the website of the University of Cádiz. You can also access the cookie settings at any time from the corresponding link in the footer.

You can configure the website cookies according to their purpose:

  • Statistical analysis

    Third-party cookies (Google Analytics) are used on this site that allow the number of users to be quantified anonymously (personal data will never be obtained to identify the user) and thus be able to analyze the use made by users of our service, in order to improve the browsing experience and offer our content optimally.

  • Social networks

    Third-party cookies are used on this website that allow the proper functioning of some social networks (mainly YouTube and Twitter) without using any personal data of the user.

UniversidaddeCádiz
Promoción de la salud y calidad de vida de mujeres con cáncer de mama

Otros proyectos

Otros proyectos, cátedras y observatorios desarrollados por miembros del equipo de investigación HUM-843

1. Cátedra del Vino, Sociedad y Educación

Leer más

2. Observatorio Andaluz de las diversidades sexogenéricas, salud y ciudadanía. DIVERSACI

Leer más

3. Análisis del impacto de los grupos socioeducativos en el bienestar y la salud mental de los hombres (IMGRUSE-H)

4. La inteligencia emocional como variable predictiva de la salud mental, la competencia social y la adaptación socioescolar

5. Adaptación socioescolar en contextos multiculturales: inteligencia emocional y estrategias de aculturación exitosas

Otros proyectos en los que han participado miembros del equipo de investigación HUM-843

1. Los efectos del COVID persistente en la salud mental y rendimiento académico en jóvenes estudiantes de Andalucía (España)

2. Análisis del impacto de los grupos socioeducativos de atención primaria (GRUSE) en la salud mental de las mujeres y en el Sistema Sanitario Público de Andalucía

3. Proyecto de investigación de la estrategia GRUSE

4. Análisis de la efectividad de la narración de historias (storytelling) como estrategia para la prevención selectiva del consumo perjudicial y dependencia al cannabis en menores infractores

5. Estudio sobre las variables jurídicas, criminológicas, psico-sociales y educativas determinantes de los itinerarios vitales de los niños y niñas migrantes no acompañados

6. Análisis socioeconómico de las ELAs y barriadas rurales de Jerez de la Frontera

7. Centro de documentación sobre movimientos sociales y sindicales en la provincia de Cádiz durante la dictadura franquista

8. Alumnado extranjero en los márgenes del sistema educativo. Estudio de los procesos que los conducen a la educación especial y otros programas de atención a la diversidad

9. Evaluación de las competencias socio-personales del profesor: estrategias de manejo del aula

WhatsApp